söndag, februari 15, 2009

skor säljes. se längst ner på blogginlägget.

pappa väkte mig kl nio, och jag hade gärna sovit längre. men jag gick upp ändå. kollade lite på tv, och satt här. sen gick jag ut med curre, gick vilse ffs ._. xd haha, mn jag kom ju hem igen ;D sen ''fixade'' jag mig. borstade av tänderna och borstade genom håret och bytte kläder. sen åkte jag o min kära far till Rosvalla o bowlade, pappa vann.. och sen kollade vi fyra minuter på hockey. sen va den slut. sen blev de åka te mattias & karin. mn dom va inte hemma så vi åkte te pappas moster karin. hon började prata om farmor (som dog 5år innan jag föddes) och sen började hon gråta, ofc började jag oxå gråta då (i smyg) men de gick över ganska fort för hon e så cool så man kan inte göra annat än att bara skratta åt henne. :)
jaja, sen åkte vi till pappas andra moster aj.britt och jag har nog aldrig träffat henne. men nu har jag de. men ah. så de va trevligt. sen åkte vi hem o nu sitter jag här, ska snart till bussen som går te etuna o mamma hämtar mig där. treevligt. ;)

btw; jag säljer mina vagabond skor, de är storlek 37 men jag kan ha dom så de är typ 37-38 (ungefär) de är ankelboots (låga stövlar) svarta. jag säljer dom för något runt 400kr pga att jag köpte fel storlek. hör av dig om du är intresserad. komentera på min blogg hur jag kan få tag på dig (telefon nr eller e-mailadress eller nå liknande)

2 kommentarer:

Anonym sa...

om du vill kan du lämna telenr hem eller till min mobil - det finns ganska många skumma personer där ute

Anonym sa...

Visst var det en rätt cool dag...! Tänk vad mina gamla mostrar blev glada över att se dig/oss.
Hoppas din kommande vecka blir bra och den går fort så du får sportlov någon gång...
Kanske en revansch i bowling?
Du glömde berätta i bloggen att du gjorde en fantastisk sockerkaka, så då får väl jag göra det.
Kram pappa!!!