torsdag, februari 26, 2009

lina :)<3


jag bara känner att jag måste skriva en sak.

lina ditt bajsbarn, jag saknar dig.
jag måste få komma hem till dig och busa o mysna snart ?
de skulle betyda allt för mig att skapa nya minnen
med dig, du är så himmla bra. haha. kommer du ihåg när
vi var i sthlm du, jag o mamma när jag va typ
5år ? och så var vi inne i en sportaffär och jag stod
och höll på med en tennisboll och sen råkade jag
ta med mig den ut och fick typ panik när jag kom på
de och började gråta jätte mycket ? xd haha, eller
när mamma mutade oss att om vi städade så fick vi måla
med vattenfärg på henne ? haha xd och massor med mera saker.
jag älskar dig syster, för de är vad jag ser dig som.
en syster som är världens bästa syster. <3

1 kommentar:

Lina sa...

Hörru hjärtat! Det är klart att du ska komma hit snart, om inte annat så vi får ta lite finare bilder som du kan visa upp istället för den där hemska. :-)

Kram på dig tjejen, tycker så mycket om dig.