söndag, mars 08, 2009

australien..


tjohej ppl :)
mst bara säga en sak som jag tycker e lite tragist :(

imorse när jag kommer upp så roppar anders på mig, så jag kmr in i mamma o anders rum och sen pekar han på tv;n o säger : de är orkan i australien. i Queensland. Dom har fått evakuerat folk i Townsville, Rockhamton, & sen var de nå mer. Och den kommer vara vid Whitsunday öarna och typ vid Barriärrevet. Och seriöst, jag va där för ca ett år sen.. lite mer. men ush :( de kommer förstöras så mycket :( och nej, ush :/ de här e inte bra ;/ de är riktigt tragist :/ aja, va bara de jag ville.. :)




puss ;*

3 kommentarer:

Angie sa...

Finns en utmaning hos mig till dig =)

Alexandra, Kakhusets sa...

Australien är underbart! Ni borde flytta dit :) Jag hörde att mamma din har en dröm om det?

Hemskt när sånna saker händer... :S

Sara sa...

Hälig blogg. :D
Ha en fin dag!